အနာဂတ္သာသနာႏွင့္ အိုင္းစတိုင္း အျမင္
အိုးစတိုင္း၏အဆို-
အနာဂတ္ကာလ၏ ဘာသာတရားကား သဘာ၀ေလာကဓာတ္တခြင္လံုးအတြက္ အေျဖေပးႏိုင္စြမ္းရွိ္ေသာ အယူ၀ါဒတရပ္သာ ျဖစ္လိမ့္မည္။ အႏွီဘာသာတရားသည္ ပုဂၢလဓိ႒ာန္ အယူအဆျဖင့္ ဖန္တီးတီထြင္ ထားေသာ ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရားႏွင့္ မသက္ဆိုင္ေစသင့္၊ တယူသန္ အစြဲအလမ္းမ်ားနဲ႔ ယင္းတို႔မွ ေပါက္ဖြားခဲ့ေသာ က်ိဳးေၾကာင္းဆက္ပညာကိုလည္း ေက်ာ္လႊားလြန္ေျမာက္ရလိမ့္မည္။ ထိုဘာသာတရားသည္ သဘာ၀ေလာကဓာတ္ (ရုပ္တရား)ႏွင့္တကြ ၀ိညာဥ္ (အသိ-နာမ္)တရားတို႔ကို လႊမ္းျခံဳ၍ ဒိ႒ဓမၼအားျဖင့္ အဓိပၸါယ္ျပည့္၀ေသာ ေပါင္းစပ္ညီညြတ္မႈကို ေဖာ္ေဆာင္ႏိူင္စြမ္းရွိရေပလိမ့္
အိုင္းစတိုင္းသည္ကား ၂၀-ရာစုအေစာပိုင္း အဏုျမဴစြမ္းအင္က႑၏ ဖခင္ႀကီးေပတည္း။ ရုပ္ျဒပ္တို႔သည္ အလင္းေရာင္၏ အလ်င္ႏႈန္းနီးပါး ခုန္ပ်ံလႈပ္ရွားျပီဆိုလွ်င္ ထိုျဒပ္၏ အေလးခ်ိန္ပမာဏႏွင့္ အလင္း၏ အျမန္ႏႈန္း ႏွစ္ထပ္ေျမႇာက္ကိန္းႏွင့္ညီမွ်ေ
သူ႔လိုလူမ်ဳိးက အနာဂတ္ဗုဒၶသာသနာအေရးကို မည္သည့္အေၾကာင္းတရားမ်ားေၾကာင့္
မိမိလူမ်ိဳးအေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းႀကီး သိေတာ္မူေသာ မဟာဂႏၶာရံု ဆရာေတာ္ႀကီး အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသက ျမန္မာတို႔အတြက္ အနာဂတ္သာသနာႏွင့္ပတ္သက္၍ မ်ားစြာ ေၾကာင့္ၾကေတာ္မူခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ဤအေၾကာင္းကို သိမည္မဟုတ္ေသာ သိပၸံဆရာႀကီး အိုင္းစတိုင္းကမူ ဆရာေတာ္ႀကီးအား ေျဖသိမ့္ရန္ မည္သို႔မွ် ရည္ရြယ္ခဲ့မည္မဟုတ္ေသာ္လည္း သူ၏ေဟာကိန္းကမူ မွန္ႏိုင္ေျခရွိေန၏။ ယခုေခတ္အခါ ကမၻာေျမအႏွံ႔ သာသနာေျခဆန္႔၍ ေထရ၀ါဒ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ၀ိပႆနာတရားရိပ္သာမ်ား ဖြင့္လွစ္တည္ေထာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကေလျ
ညီညီ (ေဘာ္တြင္း)
(ျမတ္မဂၤလာ ၂၀၁၀-ေဖေဖာ္၀ါရီလ)
No comments:
Post a Comment